reklama

S Tebou...

:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako keby sa telo odlúčilo od duše,

nevláne padá do voňavých perín,

nech sa stane čo sa má stať, ja Ti verím...

Ten pocit, keď ráno zobúdza nás jarné slnko,

nezabudnem naň, nech by som kde bol,

byť šťastný naveky, len s Tebou-s Tebou.

Branislav Fojtlín

Branislav Fojtlín

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že všetko na tomto svete má určité súvilosti.Som muzikant(hram v kapelke APPLAUSE), študent, veriaci, milujúci...stačí? Zoznam autorových rubrík:  Texty k mojim(našim) piesňamChvíľka poézie?Obľúbené webky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu